حصريا لودر سورس اليكس

Mstafa Mowafy

:: Lv5 ::
مدير
26 ديسمبر 2022
228
10
18

بسم الله الرحمن الرحيم
انا كنت شغال في حاجه في سورس اليكس فقولت اسحب اللودر بالمره

ان شاء الله قريب هنزل اللودر بتاعي الاصدار التاني محلول فيه كل مشاكل الاصدار الاول

+ انتظرو مُفاجأَت تانيه معاه

نبدا علي بركه الله

Loaderserver.cs

كود:
كود:
نرجو منك تسجيل الدخول او تسجيل لتتمكن من رؤية الكود
[/CODE]

Authentication

كود:
كود:
[/CODE]

loader encryption

كود:
كود:
[/CODE]

نروح كلاس بروجرام

فوبد

public static void Main(string[] args)

تحت المكان البيتفتح فيه بورت الجيم سيرفر والauth

حاجه زي كدا

كود:
كود:
[/CODE]
تحته هنجط الكود دا

كود:
[ICODE] var server = new loaderserver.MainSocket(9901); [/ICODE]
GameCryptographyKey

اعمله اي حاجه تعجبك بس متزودش طول التكست جامد

واللودر هيستقبله ويغيره في الmemory

لو لسه مش فاهم يبقي سيبه زي ماهو

ملفات الكلينت

نرجو منك تسجيل الدخول او تسجيل لتتمكن من رؤية الرابط

هتعدل ملفين

1-

\Env_DX8\config.ini

عدل الايبي عشان الاميل مش هيفتح من غيرو
بس

2-
ini\tme\100.TME

دا ملف السيرفرات

ملحوظه اخيره : اللودر مش معاه نظام البان فانت تحط كود بان بدل دا

كود:
[ICODE] // Database.SystemBannedAccount.AddBan(user.Player.UID, user.Player.Name, BanHours, program); [/ICODE]

بالتوفيق

كلمات دلاليه ليس لها علاقه بالموضوع :
كونكر,كونكر اون لاين,شرح كونكر,شروحات كونكر,هاى كونكر,كونكر عربي,تعليم كونكر,كونكر اونلاين,متى اوصل كونكر,ايفنتات كونكر,كيف اوصل كونكر,تحدي الكونكر,شرح كونكر اون لاين,طريقة تشغيل كونكر,اسهل كونكر في ببجي,كونكرر,حظ كونكر,كونكر 3d,لعبة كونكر اون لاين,اميل كونكر اون لاين,كم باقي للكونكر,مهمات كونكر اون لاين,اكونت كونكر اون لاين,تشغيل كونكر اون لاين,تحميل كونكر اون لاين,شروحات كونكر اون لاين,شخصيات كونكر اون لاين,الكونكر,كونكر,متى اوصل كونكر,شرح كونكر,كم باقي للكونكر,شروحات كونكر,كونكر اونلاين,كونكر اون لاين,كيف اوصل كونكر,تحدي الكونكر,كونكرر,كم نقطة باقيلك للكونكر,الكونكر الجديد,الوصول للكونكر,هاى كونكر,الكونكر,نظام التقييم الجديد وكيف بتوصل كونكر,كونكر والمتفوق البارع,ببجي كونكر,كونكر عربي,تعليم كونكر,هكرات كونكر,تحميل كونكر,الكونكر ببجي موبايل,ايفنتات كونكر,شرح لعبة كونكر,حل مشكلة كونكر,كيف تلعب كونكر,كيف اوصول كونكر,متى اتصنف كونكر,رحلة الكونكركونكر,شروحات كونكر,كونكر اون لاين,ايفنتات كونكر,شخصية كونكر الجديدة,السيرفر الجديد فى كونكر,متى اتصنف كونكر,تحدي الكونكر,اسهل كونكر في ببجي,كونكرر,كونكر اون لاين 2023,في اي ساعة اتصنف كونكر,ببجي كونكر,كونكر ببجي,الكونكر ببجي موبايل,كليتش الكونكر في ببجي,جليتش الكونكر في ببجي,متى اوصل كونكر,كيف اوصل كونكر,اسهل طريقة للوصول الى الكونكر في ببجي,اسهل خريطة للوصول الى الكونكر في ببجي,ارشر كونكر 2021,كيف اتصنف كونكر,رحلة الكونكر,كونكر في يوم واحد

DukeYounes

:: Lv1 ::
13 مايو 2023
5
0
1
ممكن اكلمك خاص بعد اذنك معاية سورس لي اليكس تقريبا عايز اربط علية اللودر والملفات الي ف الشرح دي مش موجودة عندي